Sjokolade- og peanøttsmoothie for å dempe PMS-cravings (for din indre høst)

oppskrifter Jul 08, 2021

I vår indre høst opplever vi ofte mer cravings enn i resten av syklusen. Hva vi velger å spise for å tilfredsstille denne søthungeren, har stor betydning for hvordan resten av syklusen vil bli. Heldigvis finnes det sunne og gode alternativer til godteri og potetgull.

Denne smoothien smaker eventyrlig godt, samtidig som den ikke sender blodsukkeret til himmels. Om du vil se video av fremgangsmåten, så finner du den HER.

Smoothien har kun 4 ingredienser + valgfri topping!

 

  • 1 frossen banan
  • 1 ss raw kako
  • 1 ss peanøttsmør
  • 3 ss kokoskrem/kokosmelk

 

Ha ingrediensene i en blender og kjør til du har en jevn blanding. 

Topping: granola, kokosmasse eller bær

 

ENJOY!

 

Bestill boken til Iselin, Feminin flyt, og lær deg å leve i takt med din syklus.

Close

Inspirasjon fra Urban Essentials!

Fyll inn navn og e-post for å få tilsendt jordende meditasjon, samt få jevnlig inspirasjon rundt det sykliske livet, med månens og vår egen syklus, astrologi, det feminine skiftet og mye mer juicy innhold gjennom vårt nyhetsbrev.